Årets underviser og instructor

Vi fejrede vigtigheden af undervisning ved at uddele priser til Årets Underviser og Årets instructor

Årets instructor
Årets underviser

For at synliggøre hvor vigtig undervisning er, og for at påskønne undervisernes særlige og ekstra gode indsats, uddeler IFA hvert år en undervisningspris.

Sidste år bad Undervisningsudvalget de studerende og ansatte på IFA om at indstille en god instruktor og en god underviser, og der kom mange gode indstillinger. Valget faldt på Albert Freund Abildgaard og Aurelien Dantan.

Fredag d. 2. juni fik de overrakt vandrepokalerne af viceinstitutleder for undervisning, Hans Fynbo og fejret i en fyldt Fredagsbar af studerende og ansatte.

Grunden for valget af Albert er blandt andet, at han har budt nye studerende velkommen til livet som studerende, samtidig med at han har fungeret som mentor og givet gode råd. Om Aurelien blev der sagt, at han har fantastiske undervisningsmetoder, og hans dør altid er åben.

Tillykke til begge prismodtagere!