Ny medarbejder: Pernille Grøne

Pernille Grøne er ansat som videnskabelig koordinator fra 1. april.

Pernille Grøne er ansat som videnskabelig koordinator på IFA fra 1. april. Hun er uddannet kandidat i Udviklingsstudier og Internationale Relationer fra Aalborg Universitet. Siden 2016 har hun arbejdet med forskningsfinansiering- og rådgivning. Hun startede i Bruxelles, hvor hun arbejdede med Horizon 2020 under Uddannelses- og Forskningsministeriet, og senest har hun haft en stilling som forskningsrådgiver i Forskningsstøtteenden på AU. Hun har erfaring med fundraising fra danske og europæiske fonde og kan således hjælpe med ansøgninger, budgetlægning, formidling af krav og retningslinjer samt generel sparring om fonde.

Pernille kan kontaktes på mail: pernille@phys.au.dk eller telefon: 93508880, og hun får kontor i 1525-318, når vi kommer tilbage på IFA igen.