Mini Exhibition i Swagelok komponenter til Gasser og Vakuum i samarbejde med Pfeiffer Vakuum

Kunne du tænke dig at udvide dit netværk og samtidig få en god dialog omkring dine specifikke fagtekniske problemstillinger inden for gasser og vakuum?

Torsdag 11. februar 2016,  kl. 10:00 - 16:00

1520 - forhallen

Torben Hyltoft Thomsen

Så kom og vær med når Swagelok og Pfeiffer Vakuum afholder minimesse torsdag den 11. februar 2016 på Århus Universitet. På minimessen får du en unik mulighed for at blive introduceret, eller få udvidet dit kendskab til deres brede sortiment. Samtidig kan du få en god dialog med Swageloks repræsentant omkring produkternes egenskaber inden for forskning og udvikling, hvor tæthed, nøjagtighed og pålidelighed er nøgleord. Swageloks produkter er designet, udviklet og produceret målrettet til at imødekomme de strenge krav, der skal sikre troværdigheden i dine forskningsresultater.

Kig forbi og oplev bl.a.:

• Vakuumfittings type KF & CF overgangsstykker til Swagelok

• Fleksible slanger og koblinger til vakuum

• Coreflex slanger

• Regulatorer