Bemærk frist 16/6: Tilmelding til Videnskabsministeriets internationale konference om it og innovative læringsmiljøer på universiteterne 19.-20. august 2010

Ministeriet for Videnskab Teknologi og Udvikling ønsker med konferencen at sætte fokus på, hvordan man skaber undervisning af højeste internationale kvalitet.

Konferencen er rettet mod universiteternes bestyrelser, rektorer, ledelser og repræsentanter fra universiteternes pædagogiske enheder, e-læringsenheder og itafdelinger samt forskere og undervisere med interesse for IKT-støttet læring.

Du kan læse mere om konferencen på hjemmesiden:

Tilmelding til konferencen kan ske per mail: itandlearning@ubst.dk senest onsdag den 16. juni 2010. Der er et begrænset antal pladser til konferencen. Ved tilmelding bedes følgende oplyst: navn, stilling, organisation, telefon og e-mail samt hvilken dag/dage du ønsker at deltage i.
Spørgsmål og nærmere information om konferencen kan rettes til Trine Marie
Melchior Madsen på telefon 72 26 55 93 eller tmmm@ubst.dk.

Se Invitation og Program.