VILLUM fonden - informationsmøde

Mandag 9. maj 2016,  kl. 13:00 - 14:00

1523-318

VILLUM FONDEN afholder informationsmøde på Science & Technology, Aarhus Universitet mandag den 9. maj 2016 kl. 13.00-14.00 i 1523-318 (bemærk ændret lokale)

Tilmeldingsfrist mandag den 2. maj kl. 8.00 til julan@au.dk.

På mødet præsenterer fonden de nye forskningsstøtteprogrammer og forskningsstrategi for det tekniske og naturvidenskabelige fagområde.

Målgruppen er forskere og medarbejdere der bistår forskerne med deres ansøgninger.

Der vil være oplæg af Forskningsdirektør, Professor Thomas Sinkjær om forskningsstøtteprogrammerne.

Efterfølgende er der mulighed for, at stille spørgsmål til og rådføre sig med Forskningsdirektøren og Fondens medarbejdere i forhold til en potentiel ansøgningsproces mm..

Kort om VILLUM FONDEN

VILLUM FONDEN er en almennyttig fond, stiftet af Villum Kann Rasmussen, grundlægger af Velux koncernen.

Fonden støtter bl.a. grundlagsskabende teknisk og naturvidenskabelig forskning med forankring i de danske universiteter og forskningsinstitutioner.

Læs mere på fondens hjemmeside om den nye forskningsstrategi: http://veluxfoundations.dk/da/content/nyskabende-forskning-skal-ske-paa-forskernes-praemisser