På besøg hos ASTRID

ASTRID og hendes datter ASTRID II havde fine gæster onsdag formiddag den 25. oktober 2017

Kamilla på besøg hos ASTRID. Outfit: Bianca Steffensen, foto: Jonathan Søe

Fashiondesignerelev fra VIA University College i Aarhus Bianca Steffensen kom på besøg i kælderen sammen med modellerne Karina og Charlotte og free lance fotograf Jonas. Anledningen var Biancas eksamensopgave: to outfits, inspireret af science og især fysik og kemi. Bianca havde spurgt i forvejen, om hun måtte låne et af vore laboratorier som fotobaggrund, og det er vi selvfølgelig på IFA positive overfor. - Og hvem præsenterer sig smukkere og oser mere af fysik end ASTRID?!

Der blev omhyggeligt instrueret i forvejen i, hvad man måtte røre ved, og hvad ikke, og gæsterne var tydeligt imponerede både af det ikke altid helt rene design i forsøgsopstillingerne i targethallen, og af omfanget af det udstyr, som vi råder over.

Her er nogle eksempler på resultatet. Det er Charlotte til venstre og Karina til højre. Billederne er optaget af Jonathan Søe - og Bianca er bestået.