Ny medarbejder: Anna Katrine Mathiassen

Anna Katrine Mathiassen er ansat som Center Manager ved Center for Complex Quantum Systems pr. 17 April 2023

Foto: Peter Lund Krogsøe

Anna Katrine Mathiassen er ansat som barselsvikar for Mai Korsbæk fra d. 17 april 2023. Anna Katrine vil overtage Mais opgaver som Center Manager på Center for Quantum Complex Systems og en række kommunikationsopgaver på Institutniveau.

Anna Katrine skriver følgende om sig selv:  "Jeg har en bachelor i kommunikation fra Aalborg Universitet og en kandidat i Medievidenskab fra Aarhus Universitet.

Når jeg starter hos CCQ, er det lidt som at vende hjem, for jeg har tidligere været en del af Aarhus Universitet - dog hos Universitetsledelsens Stab. Her arbejdede jeg med strategisk kommunikation og sociale medier. Stillingen gav mig mulighed for at komme meget rundt på campus og møde mange forskellige mennesker og studerende, og jeg glæder mig til at bruge alle disse kompetencer og erfaringer hos IFA og CCQ.

Derudover har jeg arbejdet hos Danish Crown og kommunikationsvirksomheden Bording Danmark. Her var mine arbejdsopgaver bl.a. hjemmesideredigering, eventplanlægning, ledelsesbetjening og projektledelse.

Jeg er født i Aarhus og vokset op i Åbyhøj, men nu slår jeg mine folder på Christiansbjerg, hvor jeg bor med mine drenge på 9 og 11 år halvdelen af tiden. Tiden med dem bliver primært brugt på fodbold, mens jeg bruger min alenetid på bl.a. træning og vinterbadning. Min helt store hobby er at strikke, som jeg gør hver dag. Jeg strikker både til mig selv og for en designer."

Velkommen til Anna Katrine