Bemærk møde 31/5: Informationsmøde om energitemaet i FP7

Informationsmøder i Aarhus og København om Energiteamet i FP7

Forsknings- og Innovationsstyrelsens EuroCenter indbyder til halvdagsmøder om Energitemaet  under EU's 7. rammeprogram (FP7). Her går erhvervsfolk og forskere sammen for at løse en specifik problemstilling. Der er stor fokus på vedvarende energikilder, energieffektivitet og energisystemer - kom og bliv klogere på de nye opslag med et samlet budget på mere end 2 milliarder kroner.

Møderne finder sted:

• den 31. maj 2011 kl. 12:00-15:00 hos Innovationsnetværket VE-Net, Teknologisk Institut, Kongsvang Allé 29, 8000 Århus C
  • den 16. juni 2011 kl. 09:00-12:00 på Crowne Plaza Copenhagen Towers, Ørestads Boulevard 114-118, 2300 København S. Mødet er arrangeret i samarbejde med DI Energibranchen.

Målgruppe

• Er du en virksomhed inden for energibranchen, der har brug for innovation og forskning?
  • Overvejer du at søge EU-finansiering til energi forskning?
  • Rådgiver du erhvervsfolk og forskere om at deltage i og lede FP7-projekter?
  • Forsker du inden for energiområdet?
  • Ønsker du at få den nyeste viden inden for feltet?

Så mød op og hør seneste nyt, erfaringer og praktiske tips om Energitemaet under EU’s 7. rammeprogram. På mødet vil vi sætte fokus på de opslag, som bliver offentliggjort i slutningen af juli måned 2011.

Program og praktiske oplysninger
Program og invitation er vedhæftet og kan også ses på:

Informationsmøde om Energitemaet i FP7 den 31. maj 2011 i Aarhus

Informationsmøde om Energitemaet i FP7 den 16. juni 2011 i København

Tilmelding
Tilmeld dig senest en uge før mødet på e-mail: tilmelding-ec@fi.dk. Angiv i e-mailen egne kontaktoplysninger samt dato og emne for informationsmødet.

Du modtager denne mail, fordi du tidligere har været i kontakt med EuroCenter vedrørende Energitemaet under EU's 7. rammeprogram. Vi har derfor i EuroCenter vurderet, at informationsmødet kan have interesse for dig eller din organisation. Vi beklager ulejligheden, hvis det ikke er tilfældet.

Anne Maibohm Andersen
EuroCenter