Andreas Mogensen besøger Aarhus Universitet: Hvad kom der ud af de 8 dage på rumstationen ISS?

Søndag 6. marts 2016,  kl. 19:00 - 21:00

Lakeside Lecture Theatre

Søndag den 6. marts fra klokken 19-21 får vi besøg af den danske astronaut Andreas Mogensen i Søauditorierne på Aarhus Universitet.

Efter Andreas Mogensens foredrag vil forskere fortælle om nogle af de forskellige rumprojekter, som er i gang på Aarhus Universitet

Vi har fået mulighed for at tilbyde nogle få billetter i et af de auditorier i bygningen, hvortil vi streamer foredragene.  Bestil ved at klikke her.  Der er billetter at få så længe, der er en grøn plet at se til højre.

BEMÆRK:

Du har kun fået adgang til foredraget, hvis du kan udskrive dine billetter via linket i den mail, du har fået ved tilmelding (med afsender: Ole J.Knudsen).

Ved problemer med dine billetter kan du kontakte Ole J.Knudsen (ojk@phys.au.dk)