Ny medarbejder: Hanne Bak

Hanne Bak er ansat som forskningssekretær fra 1. april.

Hanne Bak er ansat som forskningssekretær på IFA fra 1. april. Hun er uddannet Cand.ling.merc. i engelsk og spansk fra ”Handelshøjskolen” og startede sin karriere som sekretær i Crisplant og senere som oversætter i Dokumentationsafdelingen. Herefter kom hun til Arla Foods som sekretær/rejsesekretær i nogle år, hvorefter hun landede i HR og International Mobility, i alt næsten 14 år. I 2014 kom hun til Dansk Supermarked, nu Salling Group som HR Coordinator, hvor hun har arbejdet meget med SAP og personaleadministration, og til sidst siddet i HR hotline med opkald fra ledere og medarbejdere.

Hanne kan kontaktes på mail: hbak@phys.au.dk eller telefon: 21665014, og hun får kontor i 1525-524, når vi kommer tilbage på IFA igen.