Bemærk frist 25/8: Højteknologiske projekter og platforme

Det er tid til at søge midler fra Højteknologifonden. Frist for at søge er den 25. august 2011

• Højteknologiske projekter: Samlet budget: DKK 5-30m. Højteknologifondens investering: DKK 2,5-15m
  • Højteknologiske Platforme: Samlet budget: DKK 30-150m. Højteknologifondens investering: DKK 15-75m

Relevant materiale ligger klar på www.hoejteknologifonden.dk

Højteknologifonden investerer i 2011 i alt 600 millioner kroner i nye samarbejder mellem forskningsinstitutioner og virksomheder. Fokus er på lovende forskning, der på sigt skaber vækst og beskæftigelse.

Højteknologifonden tilstræber en hurtig og effektiv søgeproces i 2 trin:

1. Interessetilkendegivelse: Kort præsentation af den gode idé til Fondens bestyrelse. Svar inden for en måned.
  2. Ansøgning: Idéen foldes ud for Fondens bestyrelse og uvildige forskningsfaglige eksperter. Fonden investerer i 40-50 % af de ansøgte projekter. Svar den 19. december 2011.

I er altid velkomne til at kontakte sekretariatet for mere information/materiale på tlf. 33 63 72 80 eller info@hoejteknologifonden.dk.

An English version of the Notice can be found on our website www.hoejteknologifonden.dk.