Workshop 7/6 eller 14/6: Skriv succesfulde ansøgninger

Forskningsstøtteenheden holder jævnligt workshops omkring det at skrive fondsansøgninger. Er du ny i ansøgningsskrivningens kunst er der jævnligt workshops om hvordan man skriver en succesfuld ansøgning. For de mere erfarne ansøgere afholder vi workshops, der er specifikt rettet mod enkelte bevillingsgivere.

Forskningsstøtteenheden deltager også gerne med oplæg i forbindelse med institutseminarer, afdelingsmøder eller lignende.

Workshop: Skriv succesfulde ansøgninger

Står du overfor at skulle ansøge om forskningsmidler inden for det næste halve år, så har du her mulighed for at få indblik i de grundlæggende principper bag en god ansøgning. På workshoppen vil du få gode råd og vejledning til hvordan du angriber ansøgningsprocessen og hvordan en ansøgning sammensættes samt information om hvilken hjælp Forskningsstøtteenheden kan tilbyde. Undervisere er medarbejdere fra Forskningsstøtteenheden og workshoppen vil være en blanding af oplæg, øvelser og diskussion.

Kurset er målrettet forskere uden eller med begrænset ansøgningserfaring.

Kurset afholdes på følgende datoer og steder:

Århus:
7. juni, Aarhus Universitet, Studenternes Hus, Preben Hornung stuen.
14. juni, Aarhus Universitet, Studenternes Hus, Preben Hornung stuen.

Alle dage kl. 9:00 til 12:00. Tilmelding kan ske til Sissel Rønning på sissel.roenning@aarhus.rm.dk eller tlf. 8949 9965 med angivelse af ønsket dato, navn, titel, institut/afdeling og e-mailadresse.