Stand-up fysik og astronomi i Byparken

Alle har mindst een god historie om sit fag! Forskerne fortæller i Byparken imellem Rådhuset og Musikhuset i Festugen

Medarbejdere og studerende fra Institut for Fysik og Astronomi fortæller gode historier om deres arbejde. Det sker i AUtocampus; en miniudgave af 'De gule Bygninger', og hver forsker fortæller i 10-15 minutter ad gangen en eller flere gange.

Det starter mandag den 28. august, og slutter fredag den 1. september.

Det er hver hverdag fra klokken 14 til 18, men der er ikke noget fast program.

Forskere og studerende fra IFA, som har lyst til at fortælle 10-15 minutter een eller flere gange om deres fag må meget gerne kontakte mig snarest muligt. Fastansatte kan betragte arrangementet som almindelig arbejdstid, og desuden er der brug for hjælp til at opsætte og nedtage AUtocampus og til vagtopgaver dagen igennem.

I AUtocampus er der en storskærm til rådighed, og desuden er man velkommen til at medbringe interessante dimser, forsøgsapparatur, lagerringe, solteleskoper eller lignende.

Kontakt mig hurtigts muligt på ojk@phys.au.dk  telefon 4059 4520 eller prøv at finde mig på kontoret når jeg ikke er på ferie, 1520-532

Ole J. Knudsen