Ny lektor: Sune Nørhøj Jespersen

Sune Nørhøj Jespersen er fra 1.1.2012 ansat i et lektorat delt mellem Science and Technology og Health, og vil fremover også være tilknyttet Institut for Fysik og Astronomi. Sune har sin daglige gang på det interdisciplinære Center for Functionally Integrative Neuroscience (CFIN), som har hjemme på Aarhus Universitetshospital på Nørrebrogade, hvor han forsker i biofysisk modellering af magnetisk resonans optagelser (MRI) af hjernen.

Undervisningsmæssigt varetager Sune vejledning af bl.a. fysik-studerende, udbyder kurset "Neurophysics" på IFA,  samt underviser i kernemagnetisk resonans på IHA.

Sune fik sin PhD fra IFA i teoretisk fysik i 2001 ved Hans Fogedby.

Tlf.: 78463334
E-mail: sune@phys.au.dk
Kontor: 1522-424

For mere information, se også pure.au.dk/.