Meld dig ind i Alumnenetværket på IFA

Alumnenetværket på IFA er for dimittender (bachelorer, kandidater og ph.d.'er) fra Aarhus Universitet med uddannelse inden for fysik og/eller astronomi.

Alumnenetværket på Institut for Fysik og Astronomi er for dimittender (bachelorer, kandidater og ph.d.'er) fra Aarhus Universitet med uddannelse inden for fysik og/eller astronomi.

Nuværende og tidligere medarbejdere er også meget velkomne, ligesom nuværende kandidatstuderende kan drage nytte af alumnenetværket.

Som en del af alumnenetværket får du:

• Fagligt og socialt netværk med andre fysik- og/eller astronomiuddannede fra Aarhus Universitet
  • Direkte vej til nyuddannede
  • Opdatering på ny forskning
  • Opdatering over indholdet af uddannelserne
  • Mulighed for projektsamarbejde
  • Fordelagtige tilbud fra blandt andet Folkeuniversitetet

Som alumne er du en vigtig ambassadør for fysik- og astronomiuddannelsen og Aarhus Universitet. Vi vil derfor gerne holde kontakten ved lige.

Det koster ikke noget at blive medlem - men det kræver, at du melder dig ind!