Informationsmøde Innovationsfonden

tirsdag 16. januar 2018, kl. 13:00 - fredag 19. januar 2018, kl. 14:30

Nobelauditoriet 1482-105 i Nobelparken

Informationsmøde - bliv klar til at søge Innovationsfondens opslag 2018, 16. januar 2018

Tirsdag den 16. januar 2018 kl. 13-14.30 inviterer Aarhus Universitet og Innovationsfonden til et åbent informationsmøde om Innovationsfondens opslag i 2018.

Informationsmødet finder sted kl. 13.00 i Nobel Auditorium, Bygning 1482, lokale 105. Informationsmødet består af to dele, hvor første del vedrører Grand Solutions, mens anden del vedrører Innovationsfondens øvrige støtteordninger. En tidligere annonceret pause mellem de to afdelinger udgår, således at mødet forventes at slutte ca. kl. 14.30 (og ikke kl. 15.00 som tidligere annonceret). Tilmelding er ikke nødvendig.

I forlængelse af informationsmødet afholder Innovationsfonden en ekstra session for dem, der er særligt interesseret i fondens nye investeringsstrategi ”Fremtidens Samfund”. Denne session kræver tilmelding på dette link:

Grand Solutions er samarbejdsprojekter med tydeligt potentiale til at skabe viden, vækst og beskæftigelse i Danmark. Under Grand Solutions er der i 2018 to ansøgningsrunder, hvor de tematiske opslag har ansøgningsfrist d. 20. februar 2018, mens det åbne opslag har en forventet ansøgningsfrist i august. Der forventes tematiske opslag inden for følgende områder:

• Strategiske vækstteknologier, herunder: materialer, digitalisering, produktion, droner og space
  • Bioressourcer, fødevarer, sundhed og livsstil
  • Sundhed og klinisk forskning
  • Velfærd og uddannelse
  • Energi
  • Miljøteknologi

Sandsynligvis kommer der supplerende tematiske opslag.

Informationsmødet holdes på engelsk.

Du kan læse mere om Grand Solutions 2018 på: https://innovationsfonden.dk/da/nyhed/grand-solutions-2018