Doktorforsvar: Steen Brøndsted Nielsen

Mandag 28. oktober 2019,  kl. 13:15 - 17:00

1534-125 (Aud F)

Steen Brøndsted Nielsen, Institut for Fysik og Astronomi, forsvarer mandag den 28. oktober 2019 sin afhandling "Photophysical properties of molecular ions – The impact of a microenvironment".

Se annoncering

De officielle opponenter er: Professor Timothy S Zwier, Purdue University, USA og Professor Jana Roithova, Radboud University, Nijmegen, Holland.

Tilmelding som uofficiel opponent skal ske per mail til dekan Lars Henrik Andersen, dean.scitech@au.dk  senest 2 uger før forsvaret.

Afhandlingen kan fås ved henvendelse til forfatteren eller Karin Vittrup, Institut for Fysik og Astronomi, 1525, 524. Pris: Gratis

Lars Henrik Andersen
Dekan, Science and Technology