Bemærk frist 29/11: Forsknings- og uddannelsesprojekter ved Siemensfonden

Siemensfonden er en uafhængig fond, der donerer midler til forsknings- og uddannelsesprojekter primært inden for det naturvidenskabelige område, især støtte til master-afgangsprojekter til særligt apparatur, specielle analyser, samt rejser, som er nødvendigt for projektets gennemførelse. Beløbsstørrelsen er uændret ca. 30.000 kr.

Vær i den forbindelse venligst opmærksom på, at Siemensfonden på deres hjemmeside henviser de studerende til at aflevere deres ansøgning til studieadministrationen. Det er stadig dekanen, der skal modtage ansøgningerne og prioritere dem, inden indsendelsen til Siemensfonden.

Deadline over for Fakultetet er 29. november 2010.

Ansøgningen skal indeholde:
navn, adresse og e-mail
kort beskrivelse af projektet/forskningsområdet
udtalelse fra vejleder samt en specifikation af det ansøgte beløb, og hvilken særlig effekt, det ansøgte beløb får på det færdige projekt.

Gå til Siemensfonden eller kontakt Marianne Sodemann, 1522-214.
Husk kopi af ansøgning til Marianne Sodemann.